دستمال کاغذی اقتصادی

از شرکت حریر برای مشتریان بزرگ و عمده بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در این مقاله سعی می کنم توضیح بدهم….

که چگونه با خرید دستمال های مخزنی حریر می توانید در خرید اقلام بهداشتی سلولوزی شرکت و یا ارگان و یا محل کار خود نهایت صرفه جویی را داشته باشید که هم باعث کاهش هزینه ها و به صرفه اقتصادی باشد و هم بهداشت محیط را به مراتب افزایش دهید.

مقایسه دستمال رول عادي با دستمال مخزنی اقتصادی حریر

 

دستمال های مخزنی نسل جديد  به دليل جذب آب و نحوه چیدمان آنها در بسته بندی تا ۵۰ درصد ميزان مصرف را کاهش می دهد.

استفاده از دستمال مخزنی از طريق مخازن تهیه شده توسط حریر که مخزن دستمال کاغذی یا جا دستمال کاغذی دیواری نیز نامیده میشود باعث افزایش سطح بهداشت خواهد شد.

 

برای دسترسی آسان و مستقیم به تمامی محصولات بهداشتی سلولوزی که در طول روز  و به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد کافی است با نمایندگی رسمي حریر در تهران ارتباط بقرار کنید و سفارش خود را به راحتی و آرامش ثبت کنید.
این باعث شده تا در شرکت حریر دستمال کاغذی  با قیمت مناسب تر  و همواره در تعداد بالایی خرید و فروش شوند.
ما شاهد فراوانی مرکز پخش عمده دستمال کاغذی حریر در تهران, اصفهان, شیراز, تبریز, ارومیه و خیلی از شهر های بزرگ دیگر ایران عزیز هستیم.

دستمال کاغذی اقتصادی طراحی شد تا مشتریانی که برای مکان های عمومی بزرگ تصمیم به خرید محصولات دستمال کاغذی از جمله دستمال روی میزی  و رول  دستمال  توالت و دستمال حوله ای  و یا دستمال آسانسوری یا حتی دستمال های تبیغاتی که برای رستوران ها و هتل ها بسیار اهمیت دارد بتوانند با کمترین قیمت ممکن و حذف واسطه و ارتباط مستقیم با تولید کننده و حذف بسته بندی های گران ؛تهیه و استفاده کنند.

برای بررسی مقالات مربوط به دستمال تبلیغاتی دستمال فله ای دستمال عمده از کارخانه یا دستمال حوله و مخزن دستمال توالت حتما به مقالات دیگر سر بزند و با ما همراه  باشید .


دستمال کاغذی اقتصادی
02188677917شرکت مهر پدیده امرتات از سال 1394 آغاز به فعالیت کرده است. مهر پدیده امرتات به عنوان تامین کننده محصولات بهداشتی و سلولزی تعداد زیادی از بیمارستان ها و...
برای سفارش عمده دستمال کاغذی اقتصادی حریر با ما در ارتباط باشید. حریر همان حریر است۰۲۱۸۸۶۷۷۹۱۷ حریر اولین کارخانه تولید کننده دستمال کاغذی بهداشتی در ایران
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *